2013年5月14日星期二

電影*Star Trek into Darkness


《3D 星空奇遇記:黑域時空》
推薦:*****

拍拖除了行街睇戲食飯
都係行街睇戲同食飯
睇戲數量太多 多到都忘記了看過什麼
所以值得看的 先記下來

上星期日 約了獅子仔 但未決定看什麼
出門口時 心想 帶3D眼鏡 可能用得上
雖然我完全想不起有什麼3D戲

坐車去尖咀途中
獅子仔打來告訴我有什麼什麼戲
結論是 只對Star Trek有興趣 可惜無3D眼鏡

YEAH! 我有帶呀!!!快d讚下我

我對這套戲也很期待 
但應該未上畫才對
原來是優先場
現在睇戲很多優先場 很奇怪

好好睇!!!!

我隱約記得上集都很好看
但太久了 完全忘記內容
只認得火星人條眉

今次個奸仔 佢個樣真係唔多似地球人
哈哈 Rebecca好鐘意佢
做得很好

好鐘意開頭個Niburu星
因為之前世界末日
留意到呢個星
有趣
原本我想像 都只係一個黑蚊蚊 咩都冇既星球

電影人既想像力真係無限大
值得鼓掌

沒有留言:

發佈留言